Mijn nog te lezen boeken stapelen zich op

Foto 09-03-18 16 18 25

Mijn te lezen boeken stapel is de afgelopen maanden flink gegroeid, ik kocht o.a. Ronja de roversdochter van Astrid Lindgren uit jeugdsentiment, Introvert Doodles omdat ik ze zo herkenbaar vond en meerdere boeken bij een nieuwe kringloopwinkel in mijn woonplaats (ja ook Rond de wereld in 160 eilanden). Tsjah en dan heb je ineens een behoorlijke stapel ongelezen boeken in huis.

Ik heb inmiddels Dorsvloer vol confetti van Franca Treur gelezen (wat een debuut!) en ik lees momenteel Ik kom terug van Adriaan van Dis. In dit tempo moet het mij lukken om in iedergeval alle boeken op de foto te lezen dit jaar, ik noem maar eens een uitdaging? Daarbij zijn, Rond de wereld in 160 eilanden van Boudewijn Büch, Taal is zeg maar echt mijn ding van Paulien Cornelisse, Introvert Doodles en Neem een geit, leven voor gevordenen van Claudia de Breij, boeken met korte verhalen, ideaal om er even tussendoor bij te pakken.

Verder heb ik mijn Goodreads app verwijderd van mijn iPhone, ik word er nerveus van en ik heb weer ouderwets pen en papier gepakt en mijn “te lezen boeken” lijst overgeschreven in een mooi boekje, veel leuker om naar te kijken in plaats van zo’n stomme app. En mijn gelezen boeken van dit jaar  heb ik ook maar gelijk in hetzelfde mooie boekje overgeschreven.

Vertel eens eerlijk, hoeveel ongelezen boeken staan er bij jou in de kast?

12 gedachten over “Mijn nog te lezen boeken stapelen zich op”

1. Zeker meer dan 100, maar soms wil ik een boek gewoon hebben om door te bladeren en misschien lees ik het ooit misschien wel nooit. Voelt nooit als een druk eerder rijk.

2. Wil je een gewenst antwoord of de waarheid? Ik gok om en de nabij 150 boeken. Laatst heb ik weer een stapel weg gebracht naar de kringloop: ongelezen boeken die ik nooit ga lezen.

1. De waarheid uiteraard 😉 dank voor het delen Sue! En ik vind jouw stapel meevallen, zeker voor een boekenblogger. Ik heb vorig jaar ook een stapel ongelezen boeken weggebracht naar de Kringloop, soms zet ik een boek op Bol.com maar dat loopt voor geen meter lol.

1. Ik probeer elke maand twee boeken van deze stapel te lezen maar het concreet maken zoals jij hebt gedaan is een tof idee! En zo waar, als het al een jaar ongelezen in de kast staat, dan kun je ze net zo goed weg doen.